Én pici szemem 2002 Teljes Film Magyarul Videa

★★★★☆

Tartalom értéke : 5.2/10 (9319 értékelés alapján)



Öt mindenre elszánt fiatal megnyeri azt az esélyt, hogy részt vegyen egy internetes versenyben, amelyet nézõk milliói figyelnek. A díj fejenként 1 millió dollár, az ösztönzõ erõ pedig a pénz, a hírnév és az új barátok. A feladat szerint csak annyit kell tenniük, hogy egy házban maradnak. Az isten háta mögött. Hat hónapig. Akármi is történik. Ha csak egy valaki is feladja, mind veszítenek.


Én pici szemem Teljes Film Magyarul Videa 2002



Részletek


Alapmű : Hayan Camilia
Zene : Shepherd Hariss
Producer : Carmen Xan
Vezető producer : Shahanaz Sheikha
Rendező : Sissi Dani
Vágó : Kayla Talib
Műfaj : Piranavan Ayshea
Jelmeztervező : Katalina Dondu
Főszerepben : Mellieha Manat, Charmain J, Dhruv Shian
Forgatókönyvíró : Chennai Turki
Operatőr : Sabrina Frederico

Gyártás
Költségvetés : $606 330 804
Gyártó : IGI Global
Forgatási helyszín : Keszthely
Játékidő : 214 perc
Nyelv : Kitaj
Ország : Thaiföld

Forgalmazás
Forgalmazó : Cinemation Industries
Bemutató : 1993. augusztus 20
Bevétel : $978 434 971

Én pici szemem ~ Öt mindenre elszánt fiatal megnyeri azt az esélyt hogy részt vegyen egy internetes versenyben amelyet nézők milliói figyelnek A díj fejenként 1 millió dollár az ösztönző erő pedig a pénz a hírnév és az új barátok

Én pici szemem 2002 Teljes filmadatlap ~ Én pici szemem Videók képek poszterek kritikák és érdekességek A James Watkins David Hilton forgatókönyve alapján készült film rendezői székét Marc Evans foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Bradley Cooper Laura Regan Kris Lemche Jennifer Sky és Sean Cw Johnson

Én pici szemem ~ Én pici szemem trailer filmelőzetes Sajnos ehhez a filmhez még nincs filmelőzetesünk Kérlek ha találsz hozzá a videómegosztón akkor írd meg nekünk a linkjét az alábbi hivatkozásra kattintva Én pici szemem filmelőzetes beküldése

Én pici szemem Filmek Sorozatok ~ Öt mindenre elszánt fiatal megnyeri azt az esélyt hogy részt vegyen egy internetes versenyben amelyet nézõk milliói figyelnek A díj fejenként 1 millió dollár az ösztönzõ erõ pedig a pénz a hírnév és az új barátok

Én pici szemem 2002 online film adatlap Mozicsillag ~ Én pici szemem 2002 online film adatlap Tweet Öt mindenre elszánt fiatal megnyeri azt az esélyt hogy részt vegyen egy internetes versenyben amelyet nézők milliói figyelnek

Én pici szemem 2002 Online Filmek Sorozatok Filmtornádó ~ Öt mindenre elszánt fiatal megnyeri azt az esélyt hogy részt vegyen egy internetes versenyben amelyet nézők milliói figyelnek A díj fejenként 1 millió dollár az ösztönző erő pedig a pénz a hírnév és az új barátok

Jelszó onlinepont ~ Jelszó onlinepont A linkek megtekintéséhez írd be ezt a jelszót onlinepont Hibás linket találtál Kérjük jelezd nekünk

Én pici szemem 2002 Teljes Film Magyarul Online ~ Én pici szemem 2002 Teljes Film Magyarul Online Tartalom értéke 5410 2097 értékelés alapján Öt mindenre elszánt fiatal megnyeri azt az esélyt hogy részt vegyen egy internetes versenyben amelyet nézõk milliói figyelnek

Én pici szemem online film adatlap horror misztikus thriller ~ Öt mindenre elszánt fiatal megnyeri azt az esélyt hogy részt vegyen egy internetes versenyben amelyet nézők milliói figyelnek A díj fejenként 1 millió dollár az ösztönző erő pedig a pénz a hírnév és az új barátok

Én pici szemem letöltés ingyen Film Letöltés Online ~ Én pici szemem LETÖLTÉS INGYEN – ONLINE My Little Eye Tartalom Öt mindenre elszánt fiatal megnyeri azt az esélyt hogy részt vegyen egy internetes versenyben amelyet nézők milliói figyelnek



#720p. #magyar szinkron. #angolul.#teljes film. #filmek. #teljes mese. #filmnézés. #blu ray. #magyar felirat. #indavideo. #online magyarul. #1080p. #letöltés. #dvdrip. #HD videa. #letöltés ingyen
Related Posts
Disqus Comments